Klantentevredenheid Christeyns
Het Gentse bedrijf Christeyns (www.christeyns.com) is een hygiëne-expert die een snelle groei kent in het B2B-segment. In iets meer dan 70 jaar is het bedrijf uitgegroeid van een lokaal familiebedrijf tot een gerenommeerde wereldspeler in de internationale markt van chemicaliën en detergenten. Het bedrijf is actief in domeinen als professionele textielverzorging, de voedings- en drankindustrie, professionele reiniging en life sciences. Christeyns onderscheidt zich vooral met zijn voortdurende focus op innovatie, ontwikkeling en nauwe relaties met de klant. Om deze nauwe relaties te behouden, laat Christeyns om de drie jaar een klantentevredenheidsonderzoek uitvoeren bij zijn Belgische wasserijklanten. Dit jaar koos Christeyns voor Devroe en Partners. Het onderzoek kende een respons van 90% .
“We zijn onder de indruk van de professionele aanpak van Devroe en Partner. Een duidelijke communicatie en systematische aanpak maakten dit project succesvol. Als kers op de taart was er de duidelijke rapportering, waardoor we meteen de resultaten konden meenemen in al onze presentaties”.